🎄 Julegaver byttes t.o.m d. 10. januar! 🎅🎁

🎄 Julegaver byttes t.o.m d. 10. januar! 🎅🎁

  • Gratis fragt

    Og hurtig levering
  • Julegaver

    Ombyttes t.o.m 10 Jan
  • Gratis ombytning

    Vi betaler fragten
  • Bedste kundeservice

    Ring til os: +45 88 34 15 00

  • Endelig er fitness åbnet og det har skabt stor glæde blandt mange

     

    Men hvordan kommer DU egentlig bedst tilbage til dine gamle rutiner og fitness igen?

    Jeg har samlet mine 5 bedste råd men først og fremmest vil jeg sige: LYT TIL DIN KROP! Din krop vil fortælle dig, hvor meget du er i stand til, hvornår din krop er klar og fuld ud restitueret. Jeg forstår godt, at du gerne vil starte hvor du slap da anden lock down kom. For at skabe de bedste forudsætninger og resultater er det super vigtigt at din opstart i fitness gribes korrekt an.

     

     

     

     

    Høj frekvens, lav volume

    Med det menes en lavere mængde øvelser og sæt pr. muskelgruppe end hvad du har været vant til, men til gengæld vil det være okay, med flere ugentlige træninger af den pågældende muskelgruppe. (Hvis din krop er klar til det).

    Dine muskler kan ikke restituere fra samme mængde træning, som du har været vant til at træne med, så start eventuelt ud med 3-4 ugentlige træningsdage, så du ikke kører din krop i sænk fra start.

     


    SE STINES BOOTY PROGRAM HER

     

    Fokuser på basisøvelser

    Dødløft, squat varianter, rows etc. Lad basisøvelser være det bærende i dit program. De involverer flest muskler og led i bevægelsen, hvilket er ønskeligt nu når vi skal i gang igen.

    Byg et godt styrkefundament herfra, og byg så på med flere isolerende øvelser i takt med at din krop kan tåle mere volume. Se det som en oplagt mulighed til at få 100% styr på din teknik.

     

     

    Form og teknik over vægt

    Start stille ud og skab et godt udgangspunkt at arbejde din styrke op igen!

    Lad være med at prøve at løfte det samme som før eller at sætte en ny rekord.

    Sæt dit fokus på korrekt form, teknik og kontrolleret tempo og lav et godt udgangspunkt at arbejde styrken op fra.

     

    FÅ STYR PÅ FITNESS TASKEN

    Sold out

    Sold out

    Sold out

    Sold out

    Sold out

    Sold out

    Sold out

    Sold out

     

     

    Husk hvile

    Prioritér din hvile og lyt efter hvad din krop fortæller dig!

    Overtræning er roden til at du ikke rykker dig og får skader - det gider vi næsten ikke nu når vi endelig er tilbage.

     

     

     

     

     

    Mad er din benzin

    Få godt med mad og en god struktur på din kost. Men god næring og tilstrækkeligt med kcal kommer din krop hurtigt stærk tilbage.

     

     

     

    Skrevet af Stine Øland Hansen, IFBB BIKINI PRO // Certificeret Nutrition

     

    Coach: Shine By Stine

     

    IG: @stinehansen_ifbbpro  @shinebystine